FAQ


  1. Czym zajmuje się biuro rachunkowe ABC Solutions?

    • Usługi księgowe i finansowe

      Pomagamy naszym klientom w formalnościach związanych z zakładaniem przedsiębiorstwa, prowadzimy księgi rachunkowe, przygotowujemy deklaracje podatkowe oraz reprezentujemy klientów w urzędach podatkowych.

    • Obsługa kadrowo-płacowa

      W ramach tej usługi oferujemy Państwu kompleksowe świadczenia obejmujące m.in. sporządzanie umów dla pracowników oraz akt osobowych, rejestrowaniem personelu, obliczaniem wynagrodzeń czy wystawianiem deklaracji PFRON.

    • Księgowość aptek

      Specjalizujemy się w świadczeniu usług przedsiębiorstwom farmaceutycznym, którym m.in. tworzymy oraz rozliczamy książki przychodów i rozchodów a także analizujemy koszty oraz dokonujemy rozliczeń personelu, a to wszystko z użyciem specjalistycznego oprogramowania.

    • BHP

      Przeprowadzamy różnego rodzaju szkolenia z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy w tym np. szkolenia wstępne i okresowe, szkolenia z zakresu pierwszej pomocy oraz szkolenia dotyczące ochrony przeciwpożarowej.

  2. Co zyskuje klient po nawiązaniu współpracy z biurem?

    Współpracujący z nami klienci otrzymują kompleksową obsługę finansowo - księgową. Ponadto ABC Solutions dba z ogromną starannością o wszystkie powierzone przez klienta interesy.

  3. Czy po nawiązaniu współpracy z ABC Solutions będę musiał kontaktować się z ZUS-em i Urzędem Skarbowym?

    Biuro księgowe ABC Solutions w momencie nawiązania współpracy przygotowuje wszystkie niezbędne pełnomocnictwa umożliwiające reprezentowanie Państwa w takich instytucjach jak ZUS oraz Urząd Skarbowy.

  4. Czy klient ma dostęp do dokumentów przygotowywanych przez biuro rachunkowe ABC Solutions?

    Niezmiernie ważne dla naszej firmy jest zaufanie, którym obdarza nas każdy klient w związku z czym w każdej chwili macie Państwo dostęp przygotowywanych przez biuro rachunkowe ABC Solutions dokumentów.

  5. W jaki sposób należy przekazywać dokumenty do biura?

    Wszystkie kierowane do biura księgowego Warszawa Białołęka dokumenty można dostarczać osobiście, mailem oraz za pośrednictwem kuriera i poczty. Z kolei od dużych firm i współpracujących z nam aptek dokumentacje odbieramy od Państwa osobiście.

  6. Czy biuro rachunkowe ABC Solutions posiada certyfikaty potwierdzające kwalifikacje pracowników?

    Oczywiście, wszyscy pracownicy biura rachunkowego ABC Solutions uzyskali niezbędne do prowadzenia usług księgowych oraz kadrowo - płacowych certyfikaty, które nasze biuro rachunkowe posiada.

  7. Jaki jest koszt za oferowane przez biuro usługi?

    Ceny biura księgowego ABC Solutions zależne są od kilku czynników w tym między innymi zakresu usług, który ma zostać wykonany dla danego klienta. Z orientacyjnym cennikiem można zapoznać się wchodząc w zakładkę znajdującą się poniżej, warto jednak pamiętać o tym, że istnieje możliwość negocjacji cen.

    Przejdź do cennika

  8. Mam dodatkowe pytania dotyczące oferty, jak mogę skontaktowac się z ABC Solutions?

    Z ABC Solutions można skontaktować się telefonicznie - +48 600 - 196 – 650, za pośrednictwem maila - biuro@abcsolutions.com.pl a także udając się do biura, którego adres to: ul. Płochocińska 19, 03-191 Warszawa, Białołęka